Blog Archive
May 6, 2010
Cool Collector # Social Media Files
Facebook, het bestaat nog niet zo lang, maar als je eenmaal in bent geburgerd in deze online community lijk je niet meer zonder te kunnen. Als een soort infojunk check ik zelf minimaal drie keer per dag op facebook of er nog wat te beleven valt en dat word steeds meer. Zo kun je nu ook ‘social shoppen’ in de friendstore van Levi’s. Via de site kun je inloggen op je facebook en kijken of je vrienden een bepaalde voorkeur voor een product hebben. Mocht het zo zijn dat er geen vrienden van jou in de Levi’s friendstore komen kun je ook zien voor welke producten de gehele facebookcommunity een voorkeur heeft. Uiteraard kun je ook vriendjes worden met de friendstore en op de hoogte worden gehouden van de laatste producten en trends in het ‘like-gedrag’ van facebookers. Zelf vraag ik me af of de beslissing van aankoop afhankelijk is van het feit of je fb-vrienden de broek mooi vinden. Persoonlijk zou ik juist de broek niet kopen als de halve wereld hem leuk vind maar ja, nu is Levi’s ook wel een behoorlijk ‘Jan Modaal merk’ (no effence) , misschien dat deze functie wel handig voor onzekere tieners die graag veilig kiezen.
Facebook, het bestaat nog niet zo lang, maar als je eenmaal in bent geburgerd in deze online community lijk je niet meer zonder te kunnen. Als een soort infojunk check ik zelf minimaal drie keer per dag op facebook of er nog wat te beleven valt en dat word steeds meer. Zo kun je nu ook ‘social shoppen’ in de friendstore van Levi’s. Via de site kun je inloggen op je facebook en kijken of je vrienden een bepaalde voorkeur voor een product hebben. Mocht het zo zijn dat er geen vrienden van jou in de Levi’s friendstore komen kun je ook zien voor welke producten de gehele facebookcommunity een voorkeur heeft. Uiteraard kun je ook vriendjes worden met de friendstore en op de hoogte worden gehouden van de laatste producten en trends in het ‘like-gedrag’ van facebookers. Zelf vraag ik me af of de beslissing van aankoop afhankelijk is van het feit of je fb-vrienden de broek mooi vinden. Persoonlijk zou ik juist de broek niet kopen als de halve wereld hem leuk vind maar ja, nu is Levi’s ook wel een behoorlijk ‘Jan Modaal merk’ (no effence) , misschien dat deze functie wel handig voor onzekere tieners die graag veilig kiezen.
bron: dutchcowgirls.nl
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
TREND FILES
Style Files
(241)
Art Files
(169)
Anti Files
(143)
Artist Files
(109)
Photography Files
(108)
Concept Files
(107)
Culture Files
(96)
Brand Files
(92)
Design Files
(77)
Accessoiry Files
(71)
Gadget Files
(62)
Food Files
(59)
Media Files
(54)
Earth Love Files
(51)
Shopping Files
(48)
Toy Files
(48)
Editorial Files
(47)
DIY Files
(43)
Society Files
(39)
Virtual Files
(38)
Communication Files
(37)
Eco Files
(37)
Identity Files
(36)
Interior Files
(33)
Social Files
(32)
Cosmetic Files
(29)
Nostalgic Files
(29)
Advertising Files
(28)
Pop Files
(28)
Share Files
(28)
Mobility Files
(26)
Social Media Files
(26)
Street Art Files
(26)
Technology Files
(26)
Music Files
(25)
Crafting Files
(22)
Crisis Files
(21)
Video Files
(21)
Fashiondesigner Files
(19)
Cool Collector Files
(17)
Logo Files
(17)
Fantasy Files
(15)
Animal Files
(14)
Garden Files
(11)
Horror Files
(11)
Trend Files
(10)
Paper Files
(9)
Book Files
(6)
Geek Files
(6)
Travel Files
(5)
Hair Files
(4)
Blog Files
(3)
Micro Eco Files
(3)
Child Files
(2)
Trend Notes
(2)
Architecture Files
(1)
Earth Love
(1)
Gardening Files Files
(1)
Info Files
(1)
Previving Files
(1)
Transnatural Files Concept Files
(1)
0 reacties:
Post a Comment