January 31, 2010




























Cool Collector # Media Files



Afgelopen december is Terry Richardson begonnen met een fotodagboek. De fotograaf die bekend staat om zijn rauwe, persverse modefotografie ( persoonlijk zou ik hem omschrijven als een soort trailertrashversie van Juergen Teller) geeft een kijkje in zijn privéleven dat er eigenlijk zo uitziet als ik me ongeveer had voorgesteld. Zo krijgen we inzicht in zijn familiesituatie, een foto zegt duizend woorden laten we maar denken (die oude vrouw boven op de foto is zijn mammie) Gelukkig weet hij het zelf ook en kunnen we zien wie zijn psychiater is en hoe het kantoor van zijn psychiater eruit ziet. Terry gaat blijkbaar wel naar de tandarts en zijn kast bevat inderdaad alleen houthakkershemden. Ook kunnen we zien dat de topmodellen inderdaad overdadig aanwezig zijn in zijn leven en dat onze Doutzen is langs geweest en suggereert hij een obsessie te hebben voor kleine meisjesspullen. Je kunt je afvragen of het werkelijk waar is of dat dit ook allemaal geënsceneerd is. In ieder geval blijft de populariteit van deze man mij verbazen, maar ik hou wel van verbazing dus moet ik met tegenzin bekennen dat ik zijn dagboek wel vermakelijk vind. Bekijk het hier.

0 reacties: