April 29, 2010



Cool Collector # Anti Files


Persoonlijk ben ik een grote fan van Zevs, de straatartiest uit Parijs die beroemd werd met zijn dripping logo’s. Hij beelde logo’s megagroot af op muren maar van onderen droop de verf naar beneden, zo over de straat heen. Dit om aan te geven hoe doordropen ons dagelijks leven is van logo’s. Deze kunstwerken vonden al snel een ander podium dan de straat, het duurde niet lang voor Zevs ook zijn kunstwerken van museummuren mocht laten druipen!
Gisteren spotte ik dit kettinkje op 2bitchezdeep.blogspot.com, beetje jammer! Mash-ups ben ik een grote voorstander van… maar om nou een mash-up te maken van een mash-up en dan je eigen naam erbij te zetten vind ik wat ver gaan Lasse R. Jensen! Als Zevs nou zelf een accessoire lijn was begonnen was ik er wel blij van geworden!

0 reacties: