March 31, 2010

Cool Collector # Food Files

Sommige dingen gaan ontzettend tegen de trend in. Hoewel we op het gebied van Food vooral een trend zien in biologisch, puur en verantwoord voedsel zien we aan de andere kant ook dingen waarvan je denkt, dat kan nooit goed voor een mens zijn. Zoals bijvoorbeeld de glow in the dark pudding waar ik eerder over blogte. Zo ook deze ‘Esslack food spray’ van het Duitse bedrijf the Deli garage. Het is een spuitbusje smaakloze verf waarmee je je voedsel over kunt spuiten. Nu alleen nog verkrijgbaar in de kleuren zilver en goud om je eten op te ‘blingen’. Ik moet bekennen dat het er leuk uitziet en ik ook gelijk zin krijg om met een taart of iets dergelijks aan de slag te gaan.. maar of ik ook zin krijg om het op te eten? Ik weet het niet… lijkt me niet zo gezond! Maar goed… ieder z’n ding!
Bron: likecool.com

0 reacties: