October 25, 2009

Cool Collector # Design Files

Zie hier een schattig decoratief vaasje dat je aan het plafond kunt bevestigen en voorzien van een zelfgekozen plantje. Dit vaasje is een design van de Japanner, Jung Hwa Jin die het de 'polaroid flower vase' heeft genoemd. Naar mijn mening is er sprake van een plantenbakje, want a. wat voor bloemen passen daarin, en b. op de foto zie ik toch echt een plant, maar vase staat klinkt wel sierlijker. Enfin, het design is geinspireerd op een polaroid en de plant wordt geplaatst in het centrum van de denkbeeldige foto, jaja er is over nagedacht! In ieder geval vind ik het een erg mooi geval en zie ik graag snel meer van dit soort 'plantenbakjes' met een hoog designgevoel die je op kunt hangen! Dus mocht de bijenkorf of de v&d dit lezen, ik wil ook zo'n plantenbak, maar dan wel betaalbaar!!!
bron: core77

0 reacties: