October 10, 2009










Cool Collector # Art Files

Gezichten bekleden is een geliefde bezigheid onder kunstenaars op het moment. Zo ook voor de Spanjaard Hector Sos. Deze foto’s maakte hij voor opdracht van een Spaanse papierfabrikant, Torras Papel Paper Company. Het doel was om aan te tonen wat er met de soorten papier mogelijk is. Zo is het dus mogelijk dat er best een hippe advertentie voor een papierfabrikant ontstaat. Ik probeer momenteel een andere advertentie van een papierfabrikant te visualiseren en ik kan helemaal niks bedenken. Wanneer ik me voorstel wat andere fabrikanten kunnen doen met gezichten bedekkenvisualiseer ik genoeg. Wat dacht je van een campagne voor Calvé,Remia, de Keurslager…. Mc Donalds… getsie. Kijk voor andere inspirerende papier ideeën bij the Cool Collectors Paper Files
bron: blend

0 reacties: