October 17, 2009











Cool Collector # Style Files

Misschien ken je haar wel, Style Rookie, de dertien jarige blogster die de harten van de modeindustrie heeft veroverd. Ongeveer een jaar geleden zag ik haar blog voor het eerst en ik schok ervan want dacht ik: “hoeveel kan zo’n snotneus nou weten over mode?” Het tegendeel bleek waar en je mag best zeggen dat dit een wonderkind is. Ze is nu twee jaar bezig en je ziet haar ontwikkeling heel goed op haar blog. Haar naam is Tavi, ze woont in Chigago en omschrijft zichzelf als een nerd die de hele dag thuis outfitjes zit te proberen. Inmiddels heeft deze nerd 4 miljoen lezers en werd ze uitgenodigd voor de NY Fashion Week waar ze samen met haar vader heen ging. Nu staat ze ook op de cover van Pop Magazine en staat ze model in de editorial hierboven. Welke mode academie kan haar nog weigeren? Toch vraag ik me af en toe af of het helemaal door haarzelf geschreven is, haar taalgebruik en kennis zijn zo volwassen dat ik soms stiekem hoop dat het een commerciĆ«le set-up van een grote zus is of zo…. Was ik ook maar 13 en briljant…Lees haar blog hier.




0 reacties: