May 15, 2009


Cool Collector # Travel Files

Stijl, sex en soep... wat is het? Wat is het? Vraag je je waarschijnlijk af. Wel, het is de titel van de introductiecampagne van een nieuw hotelconcept in Maastricht..Het hotel heeft nog geen naam, maar draagt tijdelijk de werktitel 'Hotel X' .Het doel van de campagne is de nieuwgierigheid van Maastrichtenaren en bezoekers van de stad te prikkelen. Hier een toelichting van de bedenkers:

Stijl; staat voor design, architectuur en kunst. Maastricht als historische en contemporaine stad en alles wat hier mee te maken heeft.
Sex; staat voor sexy en nieuwsgierigheid en gaat over de gedeelde passie en het gewone dagelijkse leven, een concept voor iedereen.
Soep; staat voor cuisine, authenticiteit en echtheid, een creatie voor eenieder die een gezellige en sfeervolle plek wil bezoeken en over de wijze waarop het verblijf beleefd gaat worden.

Het hotel probeert op diverse manieren nu al een band op te bouwen met zijn potentiele klanten. Zo kun je de verbouwing volgen op de site en op youtube. Daarnaast wil het hotel haar gasten gaan verrassen met een "ogenopenend en glimlachvormend" interieur. Design en oudere stijl, in een innovatieve en eigentijdse omgeving. Ze zijn daarom op zoek naar unieke, soms zeldzame meubels en accesoires om van 'hotel X‘ een gezellige huiskamer te maken. Om dit te kunnen realiseren roepen ze mensen op die denken geschikte spullen te hebben die in dit concept passen, deze spullen aan hun te verkopen. Dus ben je blut maar heb je spullen zat, klik hier.

0 reacties: